Авторська педагогічна майстерня –
 добровільне об’єднання педагогів з високою творчою активністю, з 
власним баченням проблем освітнього процесу та шляхів їх розв’язання, з 
високими результатами власної педагогічної діяльності.
Запрошую на сайт: http://maisterniadista.ucoz.ru/
Програма авторської творчої майстерні вчителів української мови  та
 літератури розрахована на поглиблення знань з основи використання ІКТ, 
набутті умінь розробляти дистанційні курси, добирати 
інформаційно-змістовий матеріал для навчальних модулей.
Виконання завдань програми передбачає достатній рівень підготовки учителів.
Виконання завдань програми передбачає достатній рівень підготовки учителів.
Практична значущість: учасникам
 авторської майстерні надається можливість навчитися розробляти 
електронні навчальні курси, самостійно добирати теоретичий матеріал, 
практичні вправи, розробляти тести; формувати вміння навчати учнів 
дистанційно, використовуючи мережу Інтернет, соціальні сервіси.
Мета: розкриття концептуальних ідей, що лежать у працях відомих вітчизняних та закордонних науковців, розробників дистанційних курсів; практичне застосування методичних посібників для розробки електронних курсів та вироблення власних методичних рекомендацій щодо інформаційного наповнення змісту курсів у системі Moodle.
Мета: розкриття концептуальних ідей, що лежать у працях відомих вітчизняних та закордонних науковців, розробників дистанційних курсів; практичне застосування методичних посібників для розробки електронних курсів та вироблення власних методичних рекомендацій щодо інформаційного наповнення змісту курсів у системі Moodle.
Основні завдання:
-                     удосконалення професійної майстерності учителів української мови та літеартури; 
-                     підвищення інтересу  учителів до використання нових форм, моделей навчання,  запропонувати їм ефективні шляхи творчої реалізації задумів;
-                     забезпечення
 умов щодо опанування учителями української мови та літератури 
психолого-педагогічних, методичних знань з теорії навчання і виховання, 
інформаційних технологій;           
Прогнозований результат: створення
 електронного дистанційного курсу з української мови для 8 класу; 
розробка програми до даного курсу; робочого зошита; блогу(веб-сторінки),
 методичних рекомендацій щодо змістового наповнення дистанційних курсів з
 української мови.
Форми роботи творчої педагогічної майстерні : круглі столи, семінари-практикуми, Інтернет-консультації, презентації, педагогічні виставки, педагогічні вітальні.
Форми роботи творчої педагогічної майстерні : круглі столи, семінари-практикуми, Інтернет-консультації, презентації, педагогічні виставки, педагогічні вітальні.