Авторська педагогічна майстерня –
добровільне об’єднання педагогів з високою творчою активністю, з
власним баченням проблем освітнього процесу та шляхів їх розв’язання, з
високими результатами власної педагогічної діяльності.
Запрошую на сайт: http://maisterniadista.ucoz.ru/
Програма авторської творчої майстерні вчителів української мови та
літератури розрахована на поглиблення знань з основи використання ІКТ,
набутті умінь розробляти дистанційні курси, добирати
інформаційно-змістовий матеріал для навчальних модулей.
Виконання завдань програми передбачає достатній рівень підготовки учителів.
Виконання завдань програми передбачає достатній рівень підготовки учителів.
Практична значущість: учасникам
авторської майстерні надається можливість навчитися розробляти
електронні навчальні курси, самостійно добирати теоретичий матеріал,
практичні вправи, розробляти тести; формувати вміння навчати учнів
дистанційно, використовуючи мережу Інтернет, соціальні сервіси.
Мета: розкриття концептуальних ідей, що лежать у працях відомих вітчизняних та закордонних науковців, розробників дистанційних курсів; практичне застосування методичних посібників для розробки електронних курсів та вироблення власних методичних рекомендацій щодо інформаційного наповнення змісту курсів у системі Moodle.
Мета: розкриття концептуальних ідей, що лежать у працях відомих вітчизняних та закордонних науковців, розробників дистанційних курсів; практичне застосування методичних посібників для розробки електронних курсів та вироблення власних методичних рекомендацій щодо інформаційного наповнення змісту курсів у системі Moodle.
Основні завдання:
- удосконалення професійної майстерності учителів української мови та літеартури;
- підвищення інтересу учителів до використання нових форм, моделей навчання, запропонувати їм ефективні шляхи творчої реалізації задумів;
- забезпечення
умов щодо опанування учителями української мови та літератури
психолого-педагогічних, методичних знань з теорії навчання і виховання,
інформаційних технологій;
Прогнозований результат: створення
електронного дистанційного курсу з української мови для 8 класу;
розробка програми до даного курсу; робочого зошита; блогу(веб-сторінки),
методичних рекомендацій щодо змістового наповнення дистанційних курсів з
української мови.
Форми роботи творчої педагогічної майстерні : круглі столи, семінари-практикуми, Інтернет-консультації, презентації, педагогічні виставки, педагогічні вітальні.
Форми роботи творчої педагогічної майстерні : круглі столи, семінари-практикуми, Інтернет-консультації, презентації, педагогічні виставки, педагогічні вітальні.