Декілька слів про застосування дистанційної технології
У своїй практиці застосовую такі форми навчання:
·
дистанційне з учителем-куратором;
·
дистанційне навчання в чистому вигляді
·
(учень самостійно реєструється, виконує завдання);
·
класно-дистанційне;
·
перевернуте.
Приклади дистанційного навчання з учителем-куратором більш детально розкрито на сайті Авторської педагогічної майстерні ДН.
Експериментальне дослідження ДН
Приклади дистанційного навчання з учителем-куратором більш детально розкрито на сайті Авторської педагогічної майстерні ДН.
Експериментальне дослідження ДН
Пропоную систему уроків за темою досвіду "Дистанційне навчання на
уроках української мови в основній школі".
Рекомендації щодо застосування
дистанційної технології на уроках
(За матеріалами доповіді на засіданні "круглого столу" при АПН).
(За матеріалами доповіді на засіданні "круглого столу" при АПН).
Авторські веб-ресурси, на яких проведено уроки
Плани-конспекти уроків за класно-дистанційною формою навчання
Усі уроки проведено на сайті "Школа сучасних знань". Віртуальна
школа створена на платформі Moodle.
1.Тема: Звертання.Розділові знаки при звертанні.
Тип уроку: "Засвоєння нових знань".
Додаток 2. Опорна схема до теми "Звертання"

(План-конспект уроку на с.8).
Додаток 3.Приклад тесту "Есе".
Додаток 4. Приклад тесту.
2. Тема: «Односкладні речення з головним членом, співвідносним зпідметом. Називні односкладні речення». 8 клас
Додаток 2. Додатки до уроку та приклади виконаних завдань
Додаток 3. Називні речення.Презентація до уроку
Додаток 3. Називні речення.Презентація до уроку
3. Тема " Складнопідрядні речення з підрядними означальними".9 клас
Додаток 2. Презентація до уроку
Додаток 1. Презентація до уроку
Додаток 2. Медіапроект учнів 7 класу ЗОШ №11. Група 2
Немає коментарів:
Дописати коментар