Практика ДН

Сайт "Школа сучасних знань"- дистанційний центр допрофільного та профільного навчання учнів Запорізької області

 Режим доступу:http://www.zhu.edu.ua/mk_school

Протягом минулого 2013-2014н.р. року учні 8 класу Мелітопольської ЗОШ №11вивчали українську мову  за класно-дистанційною формою навчання (на додаткових заняттях: вдома та в школі за потребою).Їх бачення висвітлено у презентаціях учнів).Пропоную переглянути результати їх навчання у бібілотеці Calameo.


Більше про апробацію ДК на сайті Авторської педагогічної майстерні.

Навчаємось дистанційно! Учитель української мови та літератури Шиліна Г.А.






По закінченні навчання маємо такі результати:



Дистанційне навчання української мови в он-лайні
Авторська педагогічна майстерня учителів української мови Запорізької області

http://maisterniadista.ucoz.ru/

Класно-дистанційна форма навчання учнів на уроках української мови та заняттях факультативу в допрофільних класах середньої школи

Стаття у журналі "Дивослово" http://maisterniadista.ucoz.ru/publ/

Проведено урок української мови у 7 класі на сайті"Школи сучасних знань".

http://www.zhu.edu.ua/mk_school/course/view.php?id=79

 

Учасники апробації електронного навчального курсу з української мови для 9 класу Каючкін Іван, Майорова Марія, Лисенко Микита (Учні ЗОШ №11 м.Мелітополя, 2012-2013н.р.)


Головна сторінка курсуукраїнської мови для учнів 9 класу




Ознайомилась зі статтею В.Кухаренка про моделі змішаного навчання і зробила для себе висновок,  що ті, уроки, я проводила за допомогою  дистанційного курсу знайшли методичне підгрунтя.  Адже технології дистанційного навчання   на уроках україснької мови надто мало вивчені. Тож методом спроб та експериментів наближаємось до потрібного нам результату. 

Змішане навчання - навчальна методологія, викладання і підхід, який поєднує в собі традиційні методи навчання у класі з комп'ютерно опосерекованою діяльністю для навчання.
Переваги:
 поєднання різних технологій в один інтегрований навчальний підхід;
контроль за навчанням;
індивуальна траєкторія навчання.

Чому змішане навчання?
  •        Збільшується кількість і якість взаємодії усіх учасників НВП;
  •        Сприяє використанню додаткових медіа до уроку;
  •        Додає нові інтерактивні  вправи для навчання;
  •        Зручний час для виконання завдань;
  •        Можливість спілкування он-лайн.

Моделі змішаного навчання


-       Модель обертання
-       Обертання в робочих зонах
-       Перевернутий клас
-       Індивідуальне обертання
-       Комп'ютерний клас

 У практиці застосвую комп'ютерний клас, індивідуальне обертання ( коли учень не навчається у класі, де викладаю), перевернуте навчання.





Publish at Calameo or read more publications.

Приклади навчання учнів у дистанційному курсі